سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگیری باندهای بزرگ قاچاق در اصفهان

هشت باند دانه درشت فعال در اصفهان دستگیر شدند .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ جهانگیر كریمی معاون اجتماعی ناجا گفت : قاچاق در 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته36 درصد افزایش پیدا كرده است.

وی همچنین از افزایش 16 درصدی دستگیری های پلیس در رابطه با جرم قاچاق كالا طی مدت 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مبارزه با باندها و شبكه های قاچاق كالا نیز در دستور كار جدی این پلیس قرار دارد و در این مدت هشت باند بزرگ دانه درشت فعال در زمینه قاچاق كالاهای خارجی به كشور توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و منهدم شدند.

این مقام انتظامی بیشترین نوع كالاهای قاچاق كشف شده در 10 ماهه امسال در سطح استان را شامل برنج، چای ، لوازم آرایشی و بهداشی، پارچه و پوشاك عنوان كرد و اظهار داشت: قاچاقچیان برای دور زدن قانون و كسب منافع شخصی خود از شیوه های پیچیده و جاسازی های ماهرانه برای حمل و انتقال كالاهای قاچاق استفاده می كنند كه البته پلیس نیز در زمینه كشف و شناسایی آنها به پیشرفت های خوبی دست یافته است.

وی با هشدار به كسانی كه در زمینه جرم قاچاق كالا فعالیت می كنندگفت: این افراد مطمئن باشند كه در سریع ترین زمان توسط پلیس دستگیر و به مجازات های سنگینی كه در قانون تعیین شده محكوم خواهند شد. 

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دستگیری ، باند ، قاچاق ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.