سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران «سیانور» برای اولین بار در سینما آزادی/ ده‌نمکی به سینما آزادی رفت

فیلم سینمایی «سیانور» روز گذشته برای اولین بار در سینما آزادی به اکران گذاشته شد.

امیر سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در خصوص سانس‌های فوق‌العاده نمایش فیلم‌های اکران شده در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در این سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: روز گذشته فیلم‌های «بارکد» و «اژدها وارد می‌شود» هر کدام دو سانس فوق‌العاده و فیلم «سیانور» یک سانس فو‌ق‌العاده داشته است.
 
وی تصریح کرد: فیلم سینمایی «سیانور» نتوانست در سینمای دیگری اکران شود اما روز گذشته این فیلم برای اولین بار در سینما آزادی به اکران درآمد و این اتفاق بسیار خوبی بود.

 
 
سعیدی‌پور بیان کرد: نکته دیگری که در روز گذشته جالب توجه بود حضور مسعود ده‌نمکی در سینما آزادی و تماشای فیلم در کنار مردم بود.
 
وی بیان کرد: امروز اکران فیلم‌های «بادیگارد»، «خشم و هیاهو» و «لانتوری» را خواهیم داشت که به احتمال زیاد برای این فیلم‌ها تا سه سانس فوق‌العاده را خواهیم داشت.
 
مدیر سینما آزادی در پایان عنوان کرد: هنرمندان سینما آزادی را دوست دارند با اینکه برج میلاد و پردیس سینمایی ملت را به هنرمندان اختصاص داد‌ه‌اند اما بسیاری از آنها به سینما آزادی علاقه داشته و برای تماشا فیلم‌ها به این جا می‌آیند. این اتفاق برای ما بسیار خوشایند است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.