سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهره برداری از پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار اردبیل ۳۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی احمدی، در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در ششمین روز از دهه فجر با حضور استاندار اردبیل شاهد بهره‌برداری از 40 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان پارس‌آباد هستیم.

وی افزود: برای اجرای این تعداد پروژه در شهرستان پارس‌آباد بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که بهره‌برداری از این تعداد پروژه زمینه‌های توسعه و عمران هر چه بیشتر شهرستان را فراهم آورده و خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل می‌کند.

فرماندار پارس آباد با اشاره به مهمترین پروژه‌های افتتاحی در شهرستان بیان کرد:‌ طرح پمپاژ خلیل‌لو با 11 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری که برای بیش از یک هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی پارس‌آباد آبرسانی می‌کند از جمله این طرح‌ها بوده که توسط آب منطقه‌ای استان اردبیل در شهرستان پارس‌آباد اجرایی و عملیاتی شده است.

احمدی تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح سبب زیر کشت رفتن هزار هکتار از اراضی شهرستان می‌شویم که این امر زمینه‌ساز افزایش تولید و صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان می‌شود و در رونق و توسعه شهرستان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس‌آباد دومین و مهمترین شهرستان مرزی استان اردبیل به شمار می‌رود، گفت: انتظار می‌رود در راستای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان پارس‌آباد شاهد همت و تلاش همه‌جانبه مسئولان استانی بوده و در این زمینه توسعه هر چه بیشتر را برای شهرستان به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.