سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کبدی کاران ایرانی در تیم های خارجی

کبدی کاران ایران در تیم های خود درهندوستان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سومین دوره لیگ ستارگان کبدی دنیا موسوم به پرو کبدی به میزبانی شهر حیدرآباد و تیم ویزاک این شهر آغاز شده است که در این مرحله ۸ تیم حاضر در پرو کبدی ۴ روز با هم رقابت می پردازند. تیم ویزاک که معراج شیخ ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد میزبان ۷ تیم مومبای بمبئی، جیپور پینک، پونری پالتان، پاتنا، دابانگ دهلی، بنگال واریوز، بنگلور است که بصورت دوره ایی با هم به رقابت می پردازند.
در این دیدارحساس پرو کبدی، تیم پاتنا پیراتس که امسال هادی اشترک را به خدمت گرفته موفق شد 40 بر 26 تیم مومبای بمبئی قهرمان فصل قبل را که سه ملی پوش کشورمان به نام های فاضل اتراچالی ، ابوالفضل مقصودلو و هادی تاجیک را در اختیار دارد را شکست دهد. هادی اشترک 8 دقیقه در نیمه دوم برای تیمش بازی کرد.

همچنین در یکی دیگر از رقابت های پرو کبدی تیم ویزاک حیدر آباد با استفاده از معراج شیخ ملی پوش کشورمان در تمامی دقایق بازی موفق شد با نتیجه 35بر 26 بنگلور بولز را شکست دهد، و معراج شیخ در این دیدار با صلاحدید مربیان ویزاک در خط دفاع برای تیمش ایفای نقش کرد.

سومین دوره پرو کبدی بصورت در هشت شهر کشور هندوستان برگزار می شود و مرحله نهایی این رقابتها با حضور ۴ تیم برتر مسابقات طی روزهای ۱۲ لغایت ۱۵ اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.