سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصی/

دست و پنجه نرم کردن با سخت ترین بازی های دنیا-2

بازی های مجازی در عین تنوع، با درجات مختلفی از سختی طراحی می شوند تا هر فردی بسته به استعداد و تجربه خود از پس برخی از آنها برآید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با سخت ترین بازی های موجود در کنسول های مختلف آشنا کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این مطلب در دو بخش تهیه و تنظیم شده که بخش اول آن روز گذشته منتشر شد.  اگر علاقه مند به مطالب دیگر در حوزه بازی های مجازی هستید در بخش نظرات این نوشته، درخواست های خود را مطرح کنید.

بدلکار "Stuntman "

این بازی برای کنسول پلی استیشن 2 در سال 2002 عرضه شد. این بازی دارای گرافیک بسیار مناسب، کنترل روان در زمان بازی و ابداعات جالبی در زمان انتشار خود بود. اما از نظر سختی مراحل ، خصوصا در بخش یک نفره این بازی شهرت یک بازی مشکل را برای خود کسب کرد.انجام این بازی یک تجربه سخت و چالش برانگیز برای علاقه مندان به این سبک از بازی ها است.

" Discworld "

این بازی در سال 1995 برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 1 و مک اینتاش به بازار آمد. دلیل سختی و پیچیده بودن این بازی معماهای مسخره به کار رفته در آن بود. برای نمونه به این بخش توجه کنید: یک قورباغه را در دهان جادوگر بدجنس بگذارید تا مزاحم پروانه ها نشود. این از جمله کارهایی است که طراحان بازی انتظار داشتند تا کاربران آنها را انجام دهند.

 

ArmA2

یک بازی تیراندازی شبیه سازی که در سال 2009 برای کامپیوترهای خانگی به بازار آمد. این بازی کشوری خیالی در اروپای شرقی را تجسم کرده که از بسیاری جهات شبیه به کشور جمهوری چک است. واقع گرایی شدیدی در این بازی اعمال شده است و این بدین معنا است اگر در جریان بازی یک تیر بخورید خواهید مرد.این تاکید سنگین در بحث واقع گرایی در بازی، ArmA2 را به یکی از سخترین بازی ها در بخش اکشن های اول شخص بدل کرده است.

من می خواهم مرد شوم " I wanna Be the Guy "

این بازی به شکل خاصی طراحی شده است تا به معنای واقعی اعصاب شما را بهم بریزد. کلیت داستان بازی در مورد کودکی است که می خواهد مرد شود. این بازی به صورت دو بعدی در سال 2007 میلادی برای کامپیوترهای خانگی به بازار عرضه شد. سختی بخش های مختلف بازی، اشیایی که همیشه از بالا و کنار به سمت شما پرتاب می شوند همه و همه انجام این بازی را برای شما به یک تجربه سخت بدل می کند.

 

سوپر ماریو "Super Mario "

بازی معروف کنسول نیتیندو که در کشور ما با نام " قارچ خور" معروف است و در بخش های مختلف منتشر شد. این بازی و این شخصیت آنچنان محبوب است که حتی در سایر کنسول ها نیز بازی قارچ خور حضور داشته است. سوپر ماریو برای کنسول "نیتیندو" به سال 1993 به بازار عرضه شده و به خاطر مراحل طولانی و مشکل آن یکی از سخترین بازی ها در دوران خود لقب گرفت. وجود انواع تله ها ، حفره ها یا قارچ های سمی همه به سخت شدن بیش از حد این بازی کمک می کرد.

سرگیجه در جزیره گنج " Treasure Island Dizzy"

شاید در نظر اول این بازی عرضه شده در سال 1987 برای کنسول کومودور یک بازی راحت باشد. اما یافتن قایق برای فرار کردن از جزیره گنج وقتی که تنها یک جان دارید کار بسیار سختی است.این پیچیدگی ها باعث شد تا حتی شرکت کومودور به پخش نقش بازی اقدام کند تا بازیگران بتوانند به نحوه بازی و یافتن مسیر آشنا شوند.شما باید برای عبور کردن از اولین مرحله از این بازی 30 سکه طلا جمع آوری کنید که خود کاری بسیار سخت است.

Berzerk

یک بازی منتشر شده در سال 1980 برای کنسول به یاد ماندنی آتاری که در آن شما نقش یک موجود به رنگ سبز را به عهده گرفته و بایستی او را در درون یک هزارتو راهنمایی کرده و با از بین بردن دشمنان خود از دست "اوتوی" شیطانی نیز فرار کنید. اوتو یک صورت خندان است که در بازی ظاهرا شده و شما را تعقیب می کند اما شما نمی توانید او را ازبین ببرید.این بازی چالشی در همان زمان موجب سکته قلبی و مرگ دو نفر از کاربران این بازی شد.

شبکه هک NetHack

شبکه هک یک بازی تک نفره است که در سال 1987 به بازار ارائه شده است.از آن زمان تا به امروز این بازی در کنسول های مختلف و به اشکال مختلف به بازار عرضه شده است. در این بازی شما بایستی با نمادها و حروف مختلف جداول خاصی را تکمیل کنید.در پایین و کنار هر صفحه جداول راهنمایی وجود دارد تا با استفاده از آن شما بتوانید به تکمیل بازی بپردازید. بعد از گذشت بیش از دو دهه از انتشار این بازی همچنان هم علاقه مندان به این بازی راههای جدید را برای انجام دادن آن کشف می کنند. /ق پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.