سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کاله مازندران همچنان پيشتاز ليگ يک بسكتبال كشور

کاله مازندران به پیروزی های خانگی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال ادامه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ تیم کاله مازندران درچارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاههای کشور در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان مهرام تهران بود که با نتیجه 75 بر 63 میهمانش را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان سید صابر موسوی در این بازی در هر چهار کوارتر مسابقه برتری عددی نسبت به حریف تهرانی خود داشتند و با درخشش بازیکنان جوان خود و دفاع حساب شده زیر سبد و شوت های موفق سه امتیازی در نهایت با اختلاف 12 امتیاز پیروز میدان شدند.

تیم کاله مازندران با کسب یازدهمین پیروزی و یک شکست خارج از خانه در 13مسابقه خود در رقابت های این فصل در مجموع با 25 امتیاز فاصله اش را در صدر جدول رده بندی منطقه شمال کشور با سایر تیم های این گروه افزایش داد

مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال مردان باشگاههای کشور با حضور 17 تیم در دو گروه 8 و 9 تیمی شمال و جنوب برگزار می شود.

در گروه شمال این رقابتها تیم های آرارات تهران، پارسا مشهد، هیات بسکتبال کردستان، مهرام تهران، هفت الماس قزوین، تیم ملی جوانان، کاله مازندران، هیات بسکتبال قم و شیمیدر تهران حضور دارند.

در گروه جنوب، تیم های نفت امیدیه، شهرداری کاشان، شهرداری دزفول، پتروشیمی بندر امام، پدافند رعد اصفهان، شاهین اهواز، صنعت مس کرمان، آدمیس میناب با هم رقابت می کنند.

بنابر اعلام رسمی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در پایان مرحله نخستین این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، 8 تیم برترهرگروه به صورت ضربدری با هم دیدار کرده و در نهایت 8 تیم برتر به دور بعدی راه می یابند.

در ادامه 8 تیم برتر به صورت حذفی به مصاف هم رفته و سپس بازی های نیمه نهایی به صورت 2 از 3 و نهایی هم به صورت 3 از 5 خواهد بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.