سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

ثبت رکورد بارگیری محموله ترانزیتی گوگرد در بندر شهید رجایی

رکورد بارگیری محموله گوگرد به یک کشتی در ۲۴ ساعت ،در بندر شهید رجایی بندرعباس ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این محموله ۷ هزار و ۲۳۴ تنی توسط کشتی "پاپ جونیوس" بارگیری شد که از کشورهای آسیای میانه به مقصد کشورهای اندونزی، مالزی و هند ترانزیت می شود.

محمد علی اصل سعیدی پور افزود: در ۲ سال اخیر، بارگیری محموله گوگرد به ویژه از کشور ترکمنستان افزایش چشمگیری داشته و پیمانکاران طرف قرارداد بندر به این کار روی آورده اند.

وی گفت: پیش از این نرم عملیات بارگیری برای هر انبار، هزار تن بود که با ارائه شیوه های جدید بارگیری بندر شهید رجایی این رقم به ۲ هزار تن رسید.

سعیدی پور حجم بارگیری محموله گوگرد از ابتدای سال تاکنون در بندر شهید رجایی را ۴۱۰ هزار و ۳۹۸ تن اعلام کرد که ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

وی افزود: در ۱۰ماه امسال رکورد بارگیری ۱۸ هزار تن کلینکر سیمان و ۲۸ هزار و ۳۰۰ تن سنگ آهن به یک کشتی در ۲۴ ساعت در این بندر نیز ثبت شده است.

بندر شهید رجایی علاوه بر فعالیت های کانتینری، در زمینه واردات، صادرات، ترانزیت و ترانشیپ کالای متفرقه نیز فعالیت دارد و از ۴۰ هکتار محوطه بارانداز آسفالته و ۱۷۰ هزار مترمربع انبار برخوردار است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.