سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 49 طرح عمرانی در کهگیلویه

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی 49 پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان امور مالیاتی علی پوزش  اظهار کرد: امروز با حضور مسئولان پروژه ساختمان امور مالیاتی این شهرستان در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و زیربنای هزار و 250 متر مربع از محل اعتبارات متمرکز سازمان امور مالیاتی افتتاح شد.

فرماندار کهگیلویه به دیگر پروژه‌های افتتاحی اشاره کرد و گفت: هنرستان 17 شهریور از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود که با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 190 میلیون تومان که از محل اعتبارات تخریب و مقام‌سازی مدارس تأمین شده است افتتاح شد.

وی افزود: دو طرح مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در روستای چنگلوا با اعتبار 7 میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار نفر، پروار‌بندی 500 رأسی گاو دلی‌پیر محمود از دیگر پروژ‌ه‌های افتتاحی امروز بود.

پوزش با اشاره همه پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: تعداد 51 پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل بهره‌برداری در کهگیلویه با اعتباری بالغ بر 818 میلیارد ریال وجود دارد که به مناسبت دهه فجر 46 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: از کل پروژه‌های افتتاحی دهه فجر تعداد پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 661 میلیارد ریال و اشتغالزایی 135 نفر اقتصادی است.

فرماندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد 38 پروژه عمرانی با اعتبار 133 میلیارد ریال بهره‌برداری و هشت پروژه دیگر با اعتبار 22 میلیارد ریال امروز کلنگ‌زنی می‌شود که در حال حاضر افتتاح چهار پروژه انجام گرفته است.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.