سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بهره برداری از فاز دوم سیلوی 25هزار تنی زنجان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با بهره برداری از 6 هزار تن دیگر از سیلوی 25 هزار تنی در فاز دوم، ظرفیت ذخیره سازی گندم در استان زنجان به474هزارتن افزایش می یابد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛رسول منصوری گفت: درحال حاضر ظرفيت ذخيره سازي گندم در بخش های خصوصی و دولتی این استان 468 هزار تن است.

وی افزود: فاز اول سیلوی 25 هزار تنی فلزی شهر زنجان سال گذشته به ظرفیت 6 هزار تن و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده فاز دوم این سیلو نیز به ظرفیت 6 هزار تن و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

منصوری عنوان کرد: طبق زمان بندی پیش بینی شده فاز سوم این پروژه نیز طی سال آینده به بهره برداری کامل می رسد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای بهره برداری از 12 هزار تن دیگر را برای تکمیل این طرح در فاز سوم بالغ بر هشت میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه تا کنون70 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده افزود: ظرفیت سیلوی گندم در بخش دولتی 107 هزار تن و مابقی ظرفیت ذخیره ای در مالکیت بخش خصوصی قرار دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.