سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرات برتر جام شهید هاشمی نژاد معرفی مشخص شدند

در پایان رقابت های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر مازندران با 62 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیمهای داغستان و تهران به ترتیب با کسب 57 و 47 امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان این رقابت ها که روزهای پنج شنبه و جمعه با حضور 261 کشتی گیر از 16 تیم داخلی و 4 تیم خارجی آذربایجان، داغستان روسیه، ارمنستان و گرجستان در سالن شهید هاشمی نِژاد بهشهر برگزار شد، تیم های جمهوری آذربایجان، گیلان و توابع تهران به ترتیب با 47 ، 37 و 33 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.
 
- نتایج انفرادی این رقابت ها به شرح زیرا ست:
 
وزن 50 کیلوگرم: محمد خان از داغستان اول، علی فاتحی توابع تهران دوم و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد و علی عباس رضا زاده از آذربایجان مشترکا سوم شدند.
 
وزن 55 کیلوگرم: عباس ماگمداف از داغستان اول، عبدالله شاخایف از داغستان دوم ، حسین خدیور ازبیمه رای هاشمی نژاد ، کاوه رحمت آبادی از شهریار سوم شدند.  
 
در 60 کیلوگرم: احمد عبدالله از داغستان اول، توفیق صادق لی از آذربایجان دوم و علی مقصودی از تهران و محمد نامجو مطلق از گیلان مشترکا سوم شدند .
 
 در 66 کیلوگرم: محمد متقی نیا از خراسان رضوی اول ، مجتبی عمو زاده ازبیمه رازی هاشمی نژاد دوم ، میلاد حسین پور از گیلان و سای فولاد علی بلاد از داغستان سوم شدند .
 
در وزن 74 کیلوگرم: جمال عبادی از نفت امیدیه اول ، ماگمود آسترودین از داغستان دوم و صادق پاریاب از گیلان و نیما اشقاقی ازبیمه رازی سوم شدند .
 
در 84 کیلوگرم: حاجی محمد نجم الدین اف از داغستان اول ، مجتبی شاهانی از تهران دوم ، محمد جواد حسینی ازبیمه رازی هاشمی نژاد و میر سید محمد حسین میرباغبان از تهران سوم شدند .
 
در 96 کیلوگرم: امیرحسین میرباباشاهی از گیلان اول، دانیال شریعتی از همدان دوم، شاهین حاجی میرزایی از کردستان و علی اصغر اکبری از بیمه رازی هاشمی نژاد مشترک سوم شدند .
 
در 120 کیلوگرم: محمد مرادی از کرمانشاه اول، محسن سیر از بیمه رازی هاشمی نژاد دوم و صابر کلی آزاد و شایان جدید زاده از توابع تهران سوم شدند .
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.