سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازش بین نویسنده‌ها و ناشران تعریفی ندارد

نویسندگان تاجر مسلک نیستند و ارتباط و سازش بین آنها و ناشران که خودشان را تاجر می‌دانند تعریفی ندارد.

ابراهیم زاهدی مطلق، نویسنده در خصوص کیفیت ارتباط میان نویسندگان و ناشران به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون که شرایط دشواری بر صنعت نشرمان حاکم شده، با توجه به اینکه نویسندگان تاجر مسلک نیستند و ناشران خودشان را تاجر می‌دانند، سازش بین آنها سخت است و ارتباطشان تعریفی ندارد.

وی تاکید کرد: نشر ما اوضاع خوبی ندارد و من خبر دارم که نویسندگان شهرستانی تلاش می‌کنند که خودشان را به ناشران تهرانی برسانند.

این نویسنده در بخش دیگری از صحبت‌هایش قرار دادن نسخه کتاب‌ها بر روی شبکه‌های مجازی را به منزله پارک کردن ماشین شخصی در مکانی دانست که وجود سارقان در آنجا به اثبات رسیده و گفت: کسی که کتابش را در فضای مجازی منتشر می‌کند، می‌داند که دانلود می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نویسندگان پیشگامان دانلود غیرقانونی کتاب هستند یا نه، اظهار داشت: اثبات این حرف که نویسندگان در دانلود غیرقانونی کتاب پیشگام هستند، نیاز به ارائه آماری دقیق دارد و در غیر این صورت حرفی داخل اتوبوسی و مترویی به حساب می‌آید.

این نویسنده خاطرنشان کرد: همین امروز با یک دوست نویسنده درباره فیلمی صحبت کردم و می‌خواستم که آن را به من بدهد تا ببینمش اما این نویسنده از دادن آن فیلم به من خودداری کرد و گفت برو و آن را خریداری کن.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.