سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی مردان

تداوم صدر نشینی شهرداری ورامین

هفته پنجم لیگ برتر تکواندو شب گذشته پنجشنبه 15 بهمن در خانه تکواندو به پایان رسید و تیم شهرداری ورامین همچنان صدر نشین باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم، چهارم و پنجم از مرحله برگشت چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، با حضور 9 تیم گيتی پسند اصفهان، هيات تكواندو استان قزوين، شهرداري ورامين، ياسين پيشرو قم، لوازم خانگي كن، دانشگاه آزاد، شهداي ساري، پاس قوامين و سونيا، از صبح دیروز (پنجشنبه) در خانه تکواندو آغازشد و در پایان این رقابت ها صدرجدول رده بندی این رقابت ها بدون تغییر باقی ماند.

در پایان هفته سوم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو تیم شهرداری ورامین 5 بر 3 بر گیتی پسند اصفهان غلبه کرد، دانشگاه آزاد 5 – 3 شهدای ساری را مغلوب کرد، ياسين پيشرو قم 6 -2 لوازم خانگی کن را شکست داد و تیم هیات تکواندو استان قزوین 6 – 2 سونیا را مغلوب کرد.
در این هفته تیم پاس قوامین استراحت داشت.

در پایان هفته چهارم نیز تیم شهرداری ساری به قرعه استراحت خورد و پاس قوامین 5 – 3 لوازم خانگي كن را و تیم یاسین پیشرو قم 6 – 2 هیات تکواندو استان قزوین را مغلوب کرد، همچنین دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین با نتیجه 4-4 مساوی کردند و سونیا یک بر7 مغلوب گیتی پسند اصفهان شد.

در پایان هفته پنجم ازمرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو نیز پاس قوامین 7بر یک هیات تکواندو قزوین را و دانشگاه آزاد اسلامی 8 بر صفر سونیا را شکست دادند.همچنین یاسین پیشرو قم 6- 2 گیتی پسند اصفهان را مغلوب کرد و شهدای ساری 2- 6 نتیجه را به شهرداری ورامین واگذار کرد. تیم لوازم خانگی کن به قرعه استراحت خورد.

در پایان این دوره از مسابقات، شهرداری ورامین با 11 برد، یک تساوی، یک باخت و کسب 34 امتیاز در جایگاه نخست باقی ماند، تیم دانشگاه آزاد با 9 برد، دو تساوی، یک باخت و29 امتیاز بدست آورد و در جایگاه دوم است و پاس قوامین با 8 برد، 2 تساوی و 2 باخت و کسب 26 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم و تیم یاسین پیشرو قم (22 امتیاز) باسه پیروزی ارزشمند در این هفته دو پله صعود کرد و به رده چهارم رسید، لوازم خانگی کن(16 امتیاز) با دو باخت یک پله سقوط کرد و در رده پنجم قرار گرفت، شهدای ساری (15 امتیاز) ، گیتی پسند اصفهان (14 امتیاز)، هیات تکواندو استان قزوین و تیم سونیا (3 امتیاز) در رده های ششم تا نهم هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.