سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آمادگی افزایش ناوگان به بیش از 30 فروند هواپیما

مدیرعامل هواپیمایی آتاگفت: شرکت هواپیمایی آتا آمادگی افزایش ناوگان به بیش از 30 فروند هواپیما را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دقیق‌کیا با اشاره به توانمندی نیروهای متخصص و امکانات سخت‌افزاری موجود در آتا از عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 در ششمین سالگرد تاسیس آتا، همزمان با ایام دهه فجر و یک فروند دیگر تا پایان سال خبر داد.

مدیرعامل هواپیمایی آتا بوئینگ 737 را یکی از کاربردی‌ترین هواپیماهای میان‌برد جهان دانست و اعلام کرد: این هواپیما حدود یک ماه قبل وارد کشور شده و در حال رنگ و درج لوگوی شرکت بر روی بدنه است.

وی از جمله اقدامات شرکت هواپیمایی آتا در سال 94 را احداث آشیانه‌های تعمیراتی در فرودگاه بین‌المللی تبریز با سرمایه‌گذاری 260  میلیارد ریالی در زمینی به مساحت بیش از 12 هزار مترمربع، تاسیس کترینگ صنعتی تهران در زمینی به مساحت بیش از سه هزار مترمربع با دو سوله مجزا و ساختمان اداری، آغاز احداث ساختمان مرکزی هواپیمایی آتا در 10 طبقه واقع در خیابان ستاری تهران و همچنین خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ 737 برشمرد.

مدیرعامل هواپیمایی آتا خاطرنشان کرد: هواپیمایی آتا در حال حاضر 9 فروند هواپیما (6 فروند ام.دی و 3 فروند ایرباس) عملیاتی دارد.

دفتر اصلی شرکت هواپیمایی «آتا»، در شهر تبریز بوده و در همین شهر تأسیس شد؛ افتتاح این ایرلاین جزء مصوبات دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی بوده است.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.