سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

امنيت اجتماعی مهمترين كاركرد حجاب در حوزه اجتماعی است

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان، گفت: هويت بخشی و ايجاد امنيت اجتماعی از مهمترين كاركرد‌های حجاب در حوزه اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" در حاشيه آيين جشن تكليف يك هزار و 200 نفر دختر دانش آموز در محل مسجد "الزهراء" شهرستان"جهرم"، جشن تکلیف را سرآغازی برای مرحله جدید از زندگی دانست و گفت: جشن تکلیف الهی در سراسر زندگی بسیار اهمیت دارد. 

وی با بيان اينكه نماز بهترين وسيله براي ارتباط با خدا است، تاكيد کرد: اگر دانش آموزان از ابتداي رسيدن به سن تكليف در انجام فرائض و واجبات خود تلاش كنند، هيچگاه اسير هواي نفس نمي شوند. 

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با تأكيد بر رعايت هنجارها و موازين اخلاقي در حوزه عفاف و حجاب، گفت: عفاف و حجاب از مصاديق بارز اخلاقي در جامعه اسلامي است. 

سرهنگ "انصاري" با بيان اينكه دختران با رسيدن به سن تكليف بايد عفاف و حجاب خود را بيش از گذشته رعايت كنند، گفت: انجام تكاليف الهی وظيفه ای است كه همه افراد در هر شرايط نسبت به اداي آن باید اقدام کنند. 

وي هويت بخشي و ايجاد امنيت اجتماعي را از مهمترين كاركرد‌هاي حجاب در حوزه اجتماعي برشمرد و گفت: نوع پوشش و حجاب نيز نشان دهنده ارزش‌ها و باورهاي يك جامعه است. 

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" خاطرنشان كرد: اميدواريم دانش آموزان با رسيدن به سن تكليف، واجبات ديني را انجام و از گناهان دوري كنند و ارتباط خود را با خدا از طريق انجام عبادات افزايش دهند. 

در اين آئين كه با اجراي برنامه هاي با نشاط تبليغي، ديني، فرهنگي و نمايشي همراه بود؛ فرماندار، مدير آموزش و پرورش، جمعي از مسئولان آموزش و پرورش و روسای ادارات دولتی حضور داشتند. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: امنیت ، اجتماعی ، حجاب ، حوزه ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.