سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری دوره آموزش دارت برای كاركنان پليس فارس

به مناسبت ایام الله دهه فجر یک دوره آموزش "دارت" برای جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، یک دوره فشرده آموزش "دارت" با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان براي تعداد از كاركنان پليس فارس و خانواده هاي آنان برگزار شد.
رئیس هیت "دارت" فرماندهي انتظامي استان فارس در خصوص برگزاري اين دوره آموزشي گفت: یکی از تدابیر فرمانده انتظامی استان فارس تاکید بر ورزش و ارتقاء روحیه فکری و جسمی کارکنان است که از این رو به منظور تقویت روحیه کارکنان و آشنایی هرچه بیشتر آنان یک دوره فشرده آموزش دارت برای بیش از 70 نفر از ورزشکاران نیروی انظامی استان به همراه خانواده های آنان برگزار شد. 

سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" افزود: در این دوره یک روزه، کارکنان ضمن آشنایی با قواعد بازی، نحوه ایستادن و چگونگی پرتاب "دارت"، با انواع مسابقات بین المللی و نحوه کسب امتیاز در این ورزش مفرح نیز آشنا شدند. 

وي خاطرنشان کرد: از مزایای ورزش "دارت" این است که به فضای خاص و امکانات گران قیمت نیاز ندارد و ضمن کاهش استرس و افزایش تمرکز، باعث تقویت عضلات سر شانه و ساعد بازیکنان نیز می شود. 

 رئیس هیت "دارت" فرماندهي انتظامي استان فارس اظهار اميدواري كرد: با برگزاری چنین دوره هایی ضمن افزایش روحیه نشاط در بین کارکنان زمینه حضور آنان در مسابقات کشوری ناجا و نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز فراهم شود. 

 در برگزاري اين دوره آموزشي "کامبیز ایوب زاده" رئیس هیت دارت استان فارس و مدرس بین المللی نيز حضور و ضمن نظارت بر برگزاري اين دوره آموزش هاي لازم را براي شركت كنندگان ارائه داد. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: برگزاری ، آموزش ، دارت ، پلیس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.