سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف احشام سرقتی قبل از کشتار

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از توقیف یک دستگاه خودرو "پراید" حامل احشام مسروقه و دستگیری سارقان در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ" دلاور القاصی مهر" گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "کناره" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو "پراید" که قصد ورود به کشارگاه دام را داشت مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف كردند. 

وي افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 7 راس احشام را که در صندوق و صندلی عقب خودرو قرار گرفته بود را کشف، راننده و دو نفر سرنشین را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پاسگاه انتقال دادند. 

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" ادامه داد: در بازجویی های اولیه از دستگیر شدگان که سه نفر بودند، آنان به سرقت احشام از شهرستان "جهرم" اعتراف و اظهار كردند؛ قصد داشتند احشام مسروقه را تحویل کشتارگاه دهند. 

سرهنگ" القاصی مهر" به دامداران توصیه كرد: دامداری و محل نگهداری احشام خود را با نصب حفاظ های مطمئن، استفاده از حیوانات نگهبان، نصب دوربین مداربسته و سرکشی مداوم از محل نگهداری احشام در برابر نفوذ سارقان، مقاوم سازند. 

وی هم چنین از شهروندان در خواست كرد: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی كنند. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: کشف ، احشام ، سرقتی ، کشتار ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.