سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کارا کارت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

تمام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند از خدمات کارا کارت بانک رفاه کارگران استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ولی الله محققیان با اشاره به اینکه بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه ایی بالغ بر 26 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان مشغول به فعالیت است افزود:این بانک دارای 83 شعبه در 17 باجه ، 640 نفر پرسنل به 1 میلیون و 280 هزار نفر از مردم استان اصفهان خدمت رسانی می کند.

ریئس اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان اصفهان گفت: امسال رشد 27 درصدی از لحاظ حجم منابع گرانقیمت در استان اصفهان داشته ایم که حدود 39 هزار 500 میلیارد ریال برآورد قیمت شده و رتبه اول را در بین ادارات و شعبات کشور دارا هستیم.

وی با بیان صنعتی بودن استان اصفهان بیان کرد: در حوزه مصارف پرداختی های بانک رفاه کارگران در 10 ماهه سال جاری 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که 50 درصد از آن در بخش صنعت بوده است.

محققیان خاطر نشان کرد:210 هزار نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و خدمات متنوعی را برای این قشر عظیم در نظر گرفته ایم که می توان به اختصاص 140 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای 7 هزار نفراز محل منابع داخلی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: تمام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سایت رفاه یا ارسال کد ملی خود به سامانه پیامکی 10001422 تا 4 برابر حقوق خود را کارا کارت دریافت کنندو ادامه داد: طبق توافق هایی که با وزارت تعاون و فروشگاههای طرف قرارداد منعقد شده این تسهیلات با نرخ 12 درصد و بازپرداخت 12 ماهه انجام خواهد شد.

ولی الله محققیان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی در استان اصفهان و طی امضا تفاهم نامه با گروه صنعتی انتخاب بازنشستگان می توانند با نرخ 16 درصد و بازپرداخت 24 ماهه می توانند تسهیلات دریافت کنند.

وی در پایان افزود: بانک رفاه در راستای مسئولیت اجتماعی خود 210 فقره تسهیلات مسکن روستایی با نرخ 4 درصد به ارزش 24 میلیارد ریال ، 227 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به معرفی شدگان بهزیستی به مبلغ 19 میلیارد ریال و 138 نفر از ممدجویان کمیته امداد به ارزش 17 هزار میلیارد ریال و با نرخ 4 درصد پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.