سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری نخستین مسابقه‌ ی فیلم کوتاه موبایلی در کرمان

رییس مرکز پژوهش‌های علمی آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نخستین مسابقه‌ ی فیلم کوتاه موبایلی با موضوع کاربرد علم در زندگی در کرمان برگزار می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آرمان شکوه سلجوقی افزود: این مسابقه به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر و با هدف فرهنگ‌سازی استفاده‌ی صحیح و مناسب از تکنولوژی ‌های جدید مانند تلفن‌ همراه و تبلت برنامه‌ریزی شده است.
وی شکوفایی خلّاقیّت در بین ‌آموزان و فرهنگیان در جهت ایجاد راه‌کارهای سازنده در محیط مدرسه و خانواده با استفاده از رسانه‌ی سینما را از دیگر اهداف این مسابقه دانست.

سلجوقی خاطرنشان کرد: این مسابقه می‌تواند ضمن استفاده از ساده‌ ترین ابزار برای بیان بزرگترین پیام‌ ها، فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه‌ی دانش و فن‌آوری را در میان نوجوانان و جوانان نهادینه کند.
وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال اثر 25 اسفند 94 است، تصریح کرد: زمان هر اثر نباید بیش از 180 ثانیه یا کمتر از 120 ثانیه باشد و حتماً با گوشی همراه یا تبلت تصویر برداری شده باشد.
سلجوقی با بیان اینکه دریافت اثر از طریق ارسال بر روی
DVDبه نشانی دبیرخانه ی مسابقه، واقع درمرکز پژوهش‌های علمی- آموزشی (پژوهشکدۀ تعلیم و تربیت) انجام می شود گفت: شرکت‌کنندگان باید مشخصات فردی خود (شامل: نام و نام خانوادگی، شهرستان محل کار/ تحصیل، نام آموزشگاه/ اداره/ دانشگاه، شماره‌تلفن و موضوع فیلم) را بر رویDVDدرج کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه در سه سطح فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌ شود، یادآور شد: انتخاب و داوری آثار در نیمه‌ی دوم فروردین ‌95 و مراسم اهدای جوایز و نمایش آثار برتر در نیمه‌ی اول اردیبهشت‌ 95 برگزار می‌ شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به وب‌ سایت مرکز پژوهش ‌های علمی و آموزشی به آدرسwww.asrkerman.irمراجعه و یا با شماره تلفن‌های 32265913 و 32230457 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: فیلم ، کوتاه ، موبایل ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.