سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

برجام یک معامله برد برد بود نه یک رابطه دوستی

معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، آمریکا را دشمن اصلی نظام اسلامی و مسلمین یاد کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین ؛ امیر محمد آراسته گفت : آمریکا در برجام به صداقت ملت ایران توجه نخواهد کرد با طمع بر جان مسلمین و اسلام به دنبال اهداف خصمانه خود یعنی تسلط بر خاورمیانه است.

امیر محمد آراسته برجام را یک حادثه مهم و بزرگ عنوان کرد و افزود : آنچه بدست آمده نتیجه هدایت رهبری ، تلاش دانشمندان ، صبر ملت و اقتدار نیروی مسلح کشور است که مسئولین سیاسی با قدرت توانستند برجام را به نتیجه برسانند و ملت ایران نباید فکر کنند با انجام برجام درواره بین ایران و آمریکا باز شده و رفت و آمد خواهیم داشت.

وی افزود: هر چند ما به آنچه که قرار بود برسیم بصورت کامل نرسیده ایم اما نباید فکر کنیم آمریکا قرار است به ما لطف کند.

وی یاد آور شد : هنوز جوهر امضاء برجام خشک نشده تحریم چند شخص و شرکت از سوی آمریکا صورت گرفت که این نشان دهنده خباثت ، سیاست خصمانه و کینه توزی آمریکا در برابر ملت ایران است امیر آراسته اضافه کرد: در حالی که این اتفاق رخ داد  که نیروهای مسلح برنامه های موشکی ، زیر ساخت های دفاعی ، بنیه دفاعی ما را بومی سازی کرده اند و دانش دانشمندان ما  بیش از پیش پیشرفت خواهیم داشت.

معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اقدامات آمریکا هیچ تاثیری بر ارتقاء ااهداف نیروهای مسلح نخواهد داشت گفت : امریکا طی 37 سال گذشته تمام بهانه را گرفته و تحریم ها را انجام داده اما به قول امام خمینی هیچ غلطی نمی کند و نخواهد کرد.

امیر آراسته یاد آور شد : به زودی تحریم و تهدید ها را پشت سر خواهیم گذاشت و در حال حاضر گلوی آمریکا و اسرائیل زیر تیغ و پای ایرانی هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین هم در این مراسم شاخص های مهم نیروهای مسلح را ایمان ، اعتقاد به خدا و ولایت ولی فقیه عنوان کرد و گفت : مهمترین ویژگی ارتش اسلام این است که پیامبران بنیان گذار ارتش بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه یک فرمانده علاوه بر فنون نظامی باید دید معنویت و فرهنگی را در ابعاد مختلف خود پرورش دهد افزود : هدف قرآن گسترش نام و نشان خداوند است و ما انقلاب اسلامی را بر همه جهان صادر می کنیم.

در این مراسم که با حضور مسئولین لشگری ، کشوری و استانی در سالن 29 فروردین‌ تیپ 116 مستقل شهید صفوی قزوین برگزار شد ضمن تجلیل از خدمات امیر شهری ،  امیر رضایی بعنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.