سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بندرعباس میزبان چهارمین نشست منطقه ای ایمنی بهداشت

چهارمین نشست منطقه ای ایمنی بهداشت و محیط زیست (اچ اس ای ) روسای سازمان های صنعت معدن و تجارت استانهای جنوبی در بندرعباس برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس، مدیر کل ایمنی بهداشت محیط زیست و انرژی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: این نشست با رویکرد هم افزایی و هم گرایی دغدغه ها و نگرانی های اچ اس ای و ارائه چارچوب ها و ضوابط حاکم بر اچ اس ای در بخش صنعت معدن و تجارت برگزار شده است.

رسول یار احمدی افزود :برنامه جامع اچ اس ای وزارت صنعت معدن و تجارت بر پیشگیری و حذف خطر تدوین شده است .

وی گفت: تلاش شده با استفاده از افراد حرفه ای که تخصص و شایستگی لازم را داشته باشند وآموزش تمام واحدهای صنعتی و معدنی زیر پوشش وزارتخانه، ضریب خطر پذیری در واحدهای صنعتی کاهش یابد.
مدیر کل ایمنی بهداشت محیط زیست و انرژی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت تنها دستگاههای است که کاهش ۲۰ درصدی حوداث را در دو سال گذشته داشته است .

 
یار احمدی گفت: برای کاهش میزان خطر پذیری در برنامه جامع اچ اس ای تلاش شده وزارت صنعت و معدن تجارت تعامل بیشتری با وزارت کار ،محیط زیست و وزارت بهداشت داشته باشد.

وی افزود: دستور العمل های دستورالعمل هایی که راهنمایی کند فرایندهای پر خطر را مانند دستورالعمل رانندگی تدافعی ،معادن و گزارش دهی فوری حوادث نیز در برنامه اچ اس ای سازمان های صنعتی تدوین شده است .

یار احمدی گفت: در دو سال گذشته ۱۲۰ حادثه در حوزه صنایع گزارش شده که ۱۰۰ حادثه برای انتقال تجربیات و بررسی علل پنهان و آشکارحوادث در اختیار سازمان صنعت معدن و تجارت کشور قرار گرفته است .

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.