سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کونگ فو را در ترکمنستان رونمایی می کنیم

مسابقات هنرهای رزمی در سال 2017 در ترکمنستان برگزار خواهد شد.

رضا حیدری رییس فدراسیون کنگ فو در گفت و گو با  خبر نگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : خاستگاه اصلی رشته ورزشی کونگ فو تو آی ، یکی از سبک های اصلی کونگ فو ، ایران است و در واقع این نماد هنر رزم ملی کشورمان محسوب می شود

حیدری افزود : به همین منظور قرار است در مسابقات سال 2017 به میزبانی عشق آباد ترکمنستان ، رشته ورزشی کونگ فو تو آی در معرض عموم به نمایش گذاشته و معرفی می شود.

رییس فدراسیون کنگ فو اظهار داشت : نخستین دوره مسابقات کونگ فو تو آی قهرمانی آسیا 7 تا 9 بهمن به میزبانی قصرشیرین کرمانشاه در 3 استایل مایانا ، رزم گیلما و رزم دوچوب با شرکت 19 کشور حاضر در مجمع عمومی آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

حیدری ادامه داد : در پایان این مسابقات در مجموع تیمی مردان و بانوان ، تیم ملی ایران ، مقام نخست را کسب کرد و تیم های ملی افغانستان و پاکستان ، دوم و سوم شدند.

رییس فدراسیون کنگ فو افزود : توسعه رزم ملی ایران و نهادینه کردن آن در نهادهای بین المللی از اهداف برگزاری این رقابت ها بود.

حیدری در پایان اظهار داشت : در چند سال اخیر کلاس های آموزش داوری در سطوح مختلف در حال برگزاری است ضمن اینکه باید نگاه منسجمی تر در بخش های آموزشی و فنی این رشته ورزشی حاکم شود.



انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.