سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

شکست منصوریان، آخرین فرصت نفس کشیدن استیلی

تیم‌های فوتبالی ملوان بندر انزلی و نفت تهران نخستین بازی لیگ هفته نوزدهم لیگ را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و نفت تهران در شرایطی از ساعت 14 و 30 دقیقه در نخستین بازی هفته نوزدهم لیگ به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می روند که این بازی با توجه به تقابل نفت برابر الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 2016 آسیا درست یک روز پس از پایان هفته هجدهم لیگ برگزار می شود.
 
این بازی جدال 2 تیم فقیر این روزهای لیگ از لحاظ مسائل مالی است، تیم‌هایی که از نظر فنی، فوتبال خوبی را ارائه می دهند اما مشکلات مالی وضعیت 2 باشگاه را به جایی رسانده که برای نفس کشیدن در فضای لیگ در پایان تیم فصل نخست لیگ مجبور به فروش چند بازیکن تاثیر‌گذار خود شده‌اند.
 
نتیجه نگرفتن ملوان در این دیدار بیش از گذشته حمید استیلی را در لبه تیغ قرار خواهد داد، چرا که هواداران متعجب انزلی چی حتی در اوج بحران های مالی انتظاری جز کسب نتایج درخشان از ملوان ندارند از طرفی علی رضا منصوریان و شاگردانش که هفته قبل علی رغم خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی برابر سیاه‌جامگان با شکست از زمین خارج شدند، خوب می دانند که برای بازگشت به جمع مدعیان دیدار مقابل ملوان به عنوان یکی از آخرین فرصت ها تلقی می شود.
 
حامد نورمحمدی مدافع جدید انزلی چی‌ها به دلیل مصدومیت دیدار امروز را از دست داد.
 
در تیم نفت نیز ایمان مبعلی با سه اخطاره شدن مقابل سیاه جامگان نمی تواند، زردپوشان را همراهی کند.
 
به هر حال باید چند ساعتی منتظر ماند و دید که در نبرد هافبک‌های طراح تیم ملی در جام جهانی 1998 کدام یک سربلند از زمین خارج می شود. یکی از نکته های جالب این دیدار رویارویی سید جلال حسینی مدافع ملی پوش نفت به شهرش انزلی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: منصوریان ، استیلی ، انزلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.