سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

چهارمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب

همزمان با دهه فجر، چهارمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب، در 70 مدرسه متوسطه دوم استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهارمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در 70 مدرسه متوسطه دوم این استان برپا شد.

حسن صمدزاده افزود: این نمایشگاه ها تا پایان دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن دایر است.

وی اضافه کرد: ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل باطل، آشناسازی دانش آموزان با شخصیت و آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان های ملی و جهانی و تمدن نوین انقلاب اسلامی، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، و هم افزایی و همکاری دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی، از اهداف برپایی این نمایشگاه می باشد.

صمدزاده یادآور شد: برای برپایی این نمایشگاه، ثبت نام در سایت مدرسه انقلاب به نشانی madreseyeenghelab.com الزامی است.

وی، از معرفی مدارس و نمایشگاه های برتر مدرسه انقلاب هم خبر داد و گفت: برگزیدگان راه یافته به سطح ملی، در دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شهریور 95 تجلیل می شوند.

صمدزاده، اکران فیلم های جشنواره عمار، مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی حلقه علمی، بازدید از مراکز علمی، فناوری و صنعتی، برپایی غرفه کتاب دانش آموزی، و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال برشمرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.