سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکولاویچ: باید از کمانداران تندیس ساخت

سرمربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: عملکرد کمانداران به اندازه‌ای عالی است که باید از آنها تندیس ساخت.

سرمربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: معتقدم کمانداران ایرانی بسیار خوب عمل می‌کنند و با وجود کمبودهایی که وجود دارد به دلیل پشتکار و انگیزه بالا توانسته‌اند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و باید از آنها تندیس ساخت.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 6 سهمیه از مسابقات جهانی آلمان و آسیایی تایلند به دست آورده‌ایم و در مجموع از عملکردمان راضی هستم و تنها جایگاه باقی مانده برای تکمیل شدن سهمیه‌ها کامپوند بانوان است تا بتوانیم در بخش انفرادی و تیمی در پارالمپیک نماینده داشته باشیم، به همین منظور عباسپور در مسابقات سال آینده شرکت می‌کند.
 
نیکولاویچ در خصوص نعمتی گفت: این افتخار بسیار ارزشمند است و تلاش و پشتکار این ورزشکار قابل تحسین است و امیدوارم در هر 2 رویداد المپیک و پارالمپیک نتیجه خوبی را کسب کند.
 
سرمربی تیم ملی تیروکمان در پایان خاطرنشان کرد: اردو قبل از تمرینات بدنسازی شروع شده و در این مرحله شاهد بودیم که میزان استقامت کمانداران افزایش یافته است و تمرینات داخل سالن انجام می‌شود و با وجود مربی بدنساز و تمرینات ویژه به سمت حرفه‌ای شدن اردوهای آمادگی پیش می‌رویم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.