سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ازنتیجه راضی نیستم

سرمربی ذوب آهن گفت: فکر می کنم استقلال به یک امتیازی که می خواست رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پایان مسابقه مقابل استقلال اظهار داشت: ما امروز بازی خوبی ارائه کردیم و من از عملکرد بچه ها راضی هستم.

موقعیت های زیادی داشتیم اما این نتیجه موجب ناراحتی من است چون تلاش بچه ها و انرزی آن ها موجب برد نشد.

وی ادامه داد: استقلال تیمی قابل احترام است و ما هم در کناره ها خیلی خوب بودیم اما در جاهایی که باید ضربه های آخر را می زدیم خوب نبودیم  این هم طبیعی است و کمی به خاطر دور بودن نفرات از بازی بود، از تعویض ها راضی نیستم و از بازیکنان جانشین گله دارم آنها باید انرژی مضاعفی به تیم بدهند اما این کار را نکردند شاید این فرصت ها دیگر نصیب آن ها نشود فکر می کنم استقلال به یک امتیازی که می خواست رسید.  

سرمربی ذوب آهن درباره زمین فولادشهر گفت: باید از مسوولین ورزشگاه فولادشهر تشکر کنم. چمن ورزشگاه خیلی بهتر از قبل شده است ما به بازی های آینده امید داریم و باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنیم تا حسرت نتایج را نخوریم.

گل محمدی درباره فشردگی مسابقات ذوب آهن گفت: ما دو تیم خوب داریم بچه هایی که بازی نمی کنند یا چزو 18 نفر نیستند تفاوت چندانی با نفرات اصلی ندارند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.
ما در نیم فصل دوم تمرینات پایه ای و پرفشار انجام دادیم که به کار می آید. بازیکنان هم باید تغییر تفکر داشته باشند و حرفه ای ادامه دهند، اگر تفکر بازیکنان و استراحت و تغذیه آن ها مثل گذشته باشد به مشکل می خوریم باید آنها از نظر ذهنیتی خود را آماده کنند خیلی چیزها را باید تحمل کنیم زیرا مسایل روحی و روانی کمک فراوانی می تواند به ما کند.

وی درباره عملکرد هاشم بیک زاده اظهار کرد: هاشم پس از مدت ها اولین بازی خود را انجام داد. مصدومیت شدیدی داشت اما هاشم می تواند با آمادگی روحی بهتر کمک فراوانی به ما کند او با غیرت بازی کرد و از او ممنونم، باید شرایط فیزیکی خود را به سایر نفرات تطبیق دهد.

گل محمدی در رابطه با این که چرا مصاحبه تلویزیونی پس از بازی را ترک کرد، اذعان داشت:  من 10 دقیقه منتظر دوربین بودم و بعد هم مظلومی با اکراه آمد، پس از آن هم از کارگردان شبکه اصفهان گله داشت آن وقت مجری چند سوال پشت سر هم از او پرسید مجری باید این شرایط را مدیریت کند من نیامدم که به صحبت های مجری و مربی حریف گوش کنم فکر می کنم جماعتی مدیریت خوبی نداشت.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.