سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جلوگیری از هجوم شن های روان به روستاهای ریگان

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات در روستاهای محروم ایجاد فضای سبز وبوستان است گفت: با سر سبزی این مناطق تعدادی از روستاها از هجوم شنهای روان در امان ماندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری افزود: ریگان با توجه به شرایط اب وهوایی توفانهای شدید، مردم شهرستان ناراحت بودند که با اجرای طرحهای بیابان زدایی از هجوم شنهای روان در امان ماندند .

فرماندار ریگان تصریح کرد: ساخت وساز در روستاها از دیگر اقدامات در این شهرستان بود که با ساخت وساز منازل مسکونی مقاوم شاهد مقاوم سازی در روستاهای شهرستان هستیم .

باقری افزود: ساخت بیش از 13 هزارو 600 واحد مسکونی مقاوم در روستاهای شهرستان از دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستاهای شهرستان ریگان است .

وی افزود: برق رسانی، آبرسانی، پوشش تلفن همراه، طرح های هادی ،در روستاها ازدیگر اقدامات در روستاهای محروم شهرستان ریگان بود .

فرماندار ریگان خاطرنشان کرد: هرساله در شهرستان ریگان چندین طرح به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهره برداری می رسد ومردم شهرستان از مزایای انها بهره مند میشوند .

باقری گفت: امسال نیز بیش از 49طرح با اعتبار 150میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر در شهرستان ریگان به بهر برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: هجوم ، شن روان ، ریگان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.