سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و یک لیگ برتر والیبال؛

کاله و آرمان روی لبه تیغ/کهکشانی‌ها با خیال آسوده

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران در حالی از فردا پیگیری خواهد شد که تیم‌های میانه جدول برای حضور در جمع 8 تیم نهایی دیدارهای حساسی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و یکمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر فردا با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری خواهد شد.

**کاله در آستانه ناکامی

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یک تیم والیبال کاله مازندران که با حضور در رده نهم جدول رده‌بندی به شدت در خطر سقوط و  عدم راهیابی به پلی‌آف قرار دارد باید در مشهد به مصاف تیم ثامن الحجج خراسان برود. ثامنی که هفته بیستم با پیروزی در دیدار با آرمان ورزش اردکان حضورش در پلی آف را قطعی کرد. با این وجود شاگردان جبار قوچان نژاد برای آنکه خیال خود را از حضور در رده چهارم جدول رده بندی راحت کنند، برای پیروزی به مصاف کاله خواهند رفت.

 کاله هم که می‌داند شکست در این دیدار می‌تواند به منزله عدم حضورش در پلی‌آف باشد با تمام توان تلاش خواهد کرد که میزبانش را از پیش رو بردارد. دیدار دو تیم کاله امل و ثامن الحجج خراسان از ساعت 17 و در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد. مرتضی اکرمی این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

**کهکشانی ها به دنبال حفظ صدرنشینی

خانه والیبال تهران در هفته بیست و یکم پذیرای دو مسابقه خواهد بود. جایی که ابتدا از ساعت 15 و 30 تیم صدرنشین بانک سرمایه مقابل شهرداری تبریز به میدان خواهد رفت و پس از آن پیکان و متین صالحین با هم دیدار می‌کنند. بانک سرمایه برای اینکه جایگاه صدرنشینی در دور مقدماتی را قطعی کند نیاز به یک برد دیگر دارد و در جدال با شهرداری تبریز در تهران به دنبال این هدف خواهد بود.

از سوی دیگر شهرداری تبریز که با 27 امتیاز از 9 برد در جایگاه پنجم جدول است این هفته به دنبال قطعی شدن صعود خود خواهد بود که یکی از راه های قطعی شدن کسب پیروزی برابر بانک سرمایه است. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود بانک سرمایه به پایان رسید. دیداری که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. دیدار دو تیم اول و پنجم جدول رده  بندی را محمد شاهمیری قضاوت خواهد کرد.

**متین در اندیشه انتقام

در دومین دیدار خانه والیبال شاگردان پیمان اکبری میزبان متین صالحین ورامین خواهند بود. این دیدار در دور رفت رقابت ها با پیروزی 3 بر 2 پیکان به پایان رسید و حالا ورامینی‌ها به دنبال جبرران شکست دور رفت خواهند بود. تیم پیکان برای تثبیت جایگاهش در رده دوم و متین برای قطعی کردن حضورش در پلی آف به پیروزی در این دیدار نیاز دارند و ای موضوع می‌تواند به افزایش جذابیت این دیدار کمک کند.

**نبرد خوب های لیگ در اردکان

دو تیم سایپا تهران و آرمان ورزشی اردکان هم از ساعت 17 و در سالن آیت الله خاتمی شهر یزد با هم دیدار خواهند کرد. سایپا نسبت به آرمان شرایط بهتری در جدول دارد و با 9 برد در رتبه ششم است، اما آرمان با 8 برد در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.

آرمان ورزشی اردکان که در نخستین حضور خود در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد، به دنبال کسب سهمیه پلی آف است تا این عملکرد را تکمیل کند. سایپا نیز در صورت پیروزی در این مسابقه حضورش در پلی آف قطعی را خواهد کرد. دیدار دو تیم در دور رفت 3 بر 2 به سود اردکان شد و این تیم در میزبانی این هفته به دنبال دومین پیروزی خود برابر نارنجی پوشان خواهد بود.

پنجمین دیدار این هفته به دلیل انصراف تیم بازرگانی جواهری گنبد از مسابقه با شهرداری ارومیه برگزار نمی شود و تیم شهرداری ارومیه با برد فنی سه بر صفر به چهاردهمین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.

**برنامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، ساعت 15 و 20 دقیقه؛ خانه والیبال 
بانک سرمایه – شهرداری تبریز

تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه؛ خانه والیبال
پیکان تهران – متین صالحین ورامین

اردکان، ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی 
آرمان ورزشی اردکان – سایپا تهران

مشهد، ساعت 17: سالن مهران 
ثامن الحجج خراسان – کاله مازندران

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.