سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط هنرجویان با نخبگان هنر انقلاب اتفاق خوبی است

حوزه هنری آثار ارزشمندی در بخش های مختلف هنرهای تجسمی همچون نقاشی، مجسمه، پوستر و ... دارد كه می‌تواند با این آثار افق جدیدی پیش روی هنرجویان باز كند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ احسان جمالی، رئیس اداره فنی و حرفه‌ی و كاردانش آموزش و پرورش تهران، با بیان اینكه بازدید هنرجویان مراكز فنی و حرفه‌ای و كاردانش تهران از حوزه هنری در ایام دهه فجر اتفاق خوب و مباركی است، اظهار كرد: هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و كاردانش عمدتا در فضای محدود كارگاهی به خلق اثر پرداخته‌اند و حضورشان در فضاهایی همچون حوزه هنری و ارتباطشان با اساتید این حوزه، می توانند برایشان جذاب و تاثیرگذار باشد.
 
وی ادامه داد: ارتباط آثار هنری حوزه هنری با انقلاب اسلامی و بازدید هنرجویان مراكز آموزشی فنی و حرفه ای از این آثار در ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند در نگرش آن‌ها به خلق آثار هنری تاثیر فراوانی داشته باشد. ارتباط نوجوانان و هنرجویان با نخبگان عرصه هنر انقلاب نیز از اتفاقات خوبی است كه در این بازیدها رخ می‌دهد.
 
جمالی همچنین گفت: حوزه هنری آثار ارزشمندی در بخش های مختلف هنرهای تجسمی همچون نقاشی، مجسمه، پوستر و ... دارد كه می‌تواند با این آثار افق جدیدی پیش روی هنرجویان باز كند و به آن‌ها خط مشی برای فعالیت‌های آینده شان بدهد.
 
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و كاردانش تهران با تاكید بر همكاری این اداره با مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری عنوان كرد: فرصت مغتنمی است كه بتوانیم در نشست‌ها، جشنواره‌ها و مسابقاتی كه برگزار می‌كنیم از حضور اساتید حوزه هنری استفاده كنیم و دیدگاه‌های تازه و ناب آن‌ها را برای هنرجویان مطرح كنیم و این ارتباط را از دست ندهیم.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.