سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان ؛

نظام اسلامی برپایه عدالت و انسانیت دهه فجردهه تجدید بیعت با شهدا و آرمانهای انقلاب است

امام جمعه زابل گفت: باید بدانیم که برای پیروزی انقلاب انسانهای زیادی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بانثارخون خود حکومتی اسلامی برپایه عدالت و انسانیت ایجاد کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زاهدان،حجت الاسلام علی اکبر کیخا افزود :این ایام فرصتی است که فراموش نکنیم چه تلاشهایی صورت گرفت و چه انسانهای مخلصی بودند که عاشقانه برای انقلاب جان دادند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم و سربلند تاریخ بشویم.

وی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با دسیسه ها و توطئه های مختلف سعی داشت تا به طرق مختلف ضربه هایی مهلک را بر پیکره ی نظام وارد کند اما به یاری خداوند متعال و با رهبری مقتدرانه امام راحل، نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است تا دستاوردها را مرور کنیم، افزود: امروز اگر اقتداری در دنیا داریم به پاس خونهایی است که تقدیم انقلاب شده، پس نباید به راحتی از کنار این موضوع گذرکرد.

امام جمعه زابل با اشاره به راه اندازی جنگ نرم توسط استکبار و همچنین پراکندن شبهات و شایعات در فضای مجازی، تصریح کرد :  استکبار و دشمنان قسم خورده این انقلاب ارزشی سعی دارند تا با نشر اکاذیب و شبهات بسیار زیاد در فضای مجازی، افکار نسل جدید مان را از همسویی با فکر امام(ره) منحرف کنند، که باید در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنیم تا این گونه توطئه ها نقش برآب شوند.

حجت الاسلام کیخا ادامه داد: اگر مروری بر دورانهای قبل در استان داشته باشیم می بینیم که بدلیل نداشتن پزشک، مجبور بودیم تا از پزشکان هندی و پاکستانی برای مداوای مریضانمان استفاده کنیم ولی به برکت نظام و انقلاب امروز در تمام کشور پزشکان ایرانی و بومی مناطق به مردم خدمت می کنند که این یک افتخار بزرگ است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: دهه ، فجر ، تجدید ، پیمان ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.