سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت بانک توسعه صادرات از صدور کالا و خدمات به ترکمنستان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: این بانک تسهیلات لازم برای اجرای طرح صادرات کالا و خدمات به ترکمنستان در برابر واردات گاز از این کشور را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی صالح آبادی در مراسم توافق‌نامه ایجاد بسترهای مناسب برای حمایت از صادرکنندگان کالا و خدمات به ترکمنستان در مقابل واردات گاز از این کشوراظهار داشت: رسالت بانک توسعه صادرات هم خدمات رسانی و ارائه تسهیلات خدمات بانکی و ارزی برای ارتقای صادرات به کشور ترکمنستان است.

وی افزود: حجم واردات گاز ازترکمنستان که سالانه بین 2 تا 3 میلیارد دلار از واردات گاز از ترکمنستان است.

صالح آبادی از ابراز علاقه مندی کشور ترکمسنان برای اجرای پروژه های کشور ایران خبر داد و گفت: هر عدد و ارقامی که ما صادر کنیم این رقم روز به روز با ساز و کارهای بهتری فراهم شده و افزایش صادرات هم بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: کاری که این بانک انجام میدهد این است که وجوه را به صادر کننده در خارج از کشور حواله کند وعملیات نقل و انتقال ارزی از طریق این بانک میسر خواهد بود.

صالح آبادی افزود: نقل و انتقالات ارزی، صدور ضمانتنامه های حسن انجام کار و شرکت در مناقصات، صدور ال سی های ارزی و ریالی از جمله خدمات ارائه شده توسط این بانک خواهد بود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.