سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

اکثر ناجیان غریق در قزوین بیمه ندارند

دبیر هیئت نجات غریق شهرستان قزوین گفت: اکثر ناجیان غریق در قزوین از پایین بودن دستمزد و نداشتن حق بیمه رنج می‌برند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ محمد فرحی  اظهار کرد: مدیران استخرها برای کاهش هزینه‌های خود دستمزد پایین‌تر از جدول ارائه شده پرداخت کرده و نیز حق بیمه آنان را پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها مدیران استخرها خود را زیر پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار می‌دهند، افزود: در موقع بروز سانحه منجیان غریق به علت اینکه زیر پوشش بیمه مسئولیت مدنی نیستند، ممکن است دچار مشکل شوند.

دبیر هیئت نجات غریق شهرستان قزوین با اشاره به استقبال بی‌نظیر از دوره مربیگری درجه 3 شنای بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این دوره هفته گذشته به کار خود پایان داد، یک دوره دیگر با حضور 30 نفر از شناگران قزوینی در آستانه برگزاری است.

فرحی ادامه داد: آزمون ورودی دوره مربیگری درجه 3 شنای بانوان 14 بهمن ماه جاری ساعت 11 صبح در استخر شهدای غواص برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در روز 10 بهمن ماه جاری طی مراسمی از قهرمانان شنای قزوین تجلیل شد، عنوان کرد: زهرا تجدد یکی شناگران با استعداد قزوینی است که توانسته رکورد 100 متر کرال پشت کشور را بهبود دهد و در این مراسم از وی تقدیر به عمل آمد.

انتهای  پیام/س
برچسب ها: غریق ، قزوین ، هیئت ، دستمزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.