سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبی در نطق میان‌دستور:

30 روستای شهرستان "سنقر" فاقد "آب شرب" است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: 30 روستای شهرستان "سنقر" فاقد "آب شرب" است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "ابراهیم محبی" نماینده "سنقر کلیایی" در صحن علنی مجلس با اشاره به تلاش مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی و مقاومت این خطه عنوان داشت: کرمانشاه در جنگ تحمیلی با سینه ستبر در برابر دشمنان ایستاد.

وی ادامه داد: در چهارم بهمن ماه 94 مصوبه‌ای درباره پرداخت خسارت سرمازدگی به کشاورزان تصویب شد و امیدواریم مسئولان سازمان برنامه و بودجه هرچه سریعتر به توزیع اعتبارات این مصوبه مبادرت ورزند تا التیامی بر زخم‌های کشاورزان باشد.

وی ادامه داد: پروژه "همدان- سنقر- کربلا" با مصوبات وزارت راه اجرایی شده و سرمایه‌گذاری در این زمینه در حال انجام است و ما از وزیر راه می‌خواهیم تا درباره عملیاتی کردن آن هرچه سریعتر اقدام کند تا از بیکاری جلوگیری و اشتغال لازم ایجاد شود.

نماینده سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش 22 درصدی پوشش آسفالت روستاها گفت: درخصوص مسکن مهر نیز کارهای خوبی انجام شده و پروژه دوبانده شدن "سنقر به بیستون" نیاز به دستور وزیر راه دارد.

محبی با اشاره به لزوم مقاوم‌سازی بافت‌های ساختمانی و با تأکید بر اهمیت پرداختن به حوزه بهداشت و درمان و امکانات زیرساختی سنقر کلیایی گفت: پروژه تسویه خانه شهرستان  "سنقر " نیاز به توجه دارد و حدود 30 روستا در این شهرستان فاقد آب شرب هستند و باید در این زمینه اهتمام لازم انجام شود.

وی با اشاره به افزایش پوشش گازرسانی روستاها به 190 واحد در مدت اخیر گفت: البته در حوزه بیمه محصولات کشاورزی مشکلات جدی دیده می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، محبی ، آب شرب ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.