سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

900 میلیون ریال اعتبار برای بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اختصاص اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال به منظور بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی پردیس این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهندس مهدی بهمنش با اشاره به گذشت سال های زیادی از افتتاح و بهره برداری از اماکن ورزشی محوطه پردیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در این سال ها به دلیل عدم توجه به مسائل مربوط به نگهداری، این اماکن با گذر زمان دچار فرسودگی های بسیاری شده بودند.

وی بیان کرد: در سال 94 و با دستور ریاست محترم دانشگاه مبنی رسیدگی هرچه بهتر به امور رفاهی و ورزشی کارکنان، طرح بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی دانشگاه در این راستا در دستور کار مدیریت تربیت بدنی دانشگاه قرار گرفت که براساس برآوردهای اولیه پیمانکاران، برای بهسازی سالن ورزشی چند منظوره شهید زکوی دانشگاه اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال نیاز بود که معاونت دانشجویی با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع و با بهره گیری از توان کارکنان خدماتی و تاسیساتی دانشگاه و بعد از تهیه تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز، رنگ آمیزی دیوارها و بهسازی سقف این مکان ورزشی تنها با صرف مبلغ کمتر از 100 میلیون ریال پایان یافت.

بهمنش اذعان داشت: همچنین استخر دانشگاه نیز که بیش از 15 سال از بهره برداری آن می گذرد در قسمت سقف و سیستم برق دچار مشکلات فراوانی بود که کار بهسازی این مکان ورزشی نیز با همت کارکنان تاسیساتی دانشگاه آغاز شد و سقف این مجتمع ورزشی بصورت کامل بهسازی شد.
 
مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: مشکل برق این مجموعه نیز با رایزنی های صورت گرفته با اداره برق منطقه ای اهواز بصورت کامل مرتفع شد و ترانس جداگانه ای برای این محل در نظر گرفته شده که در چند روز آینده نصب می شود.

وی انشعاب آب این مجموعه را از دیگر مشکلات استخر دانشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: در زمان راه اندازی به دلیل عدم توجه به دستور العمل های استاندارد، یک خط لوله آب یک اینچ منزل مسکونی برای این مجموعه در نظر گرفته شده بود و سالانه اداره آب منطقه ای اهواز جرایم متعددی را برای دانشگاه در قبوض آب منظور می کرد که در این زمینه هم مذاکراتی با اداره آب و برق بعمل آمد و اداره آب ضمن ارتقاء انشعاب این مکان ورزشی از 1 اینچ به 3، همکاری لازم را در جهت انعقاد تفاهم نامه برای حل موضوع جرایم بعمل آورد.

مهدی بهمنش گفت: برای بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی دانشگاه در مجموع اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال هزینه شده است و کلیه اقدامات صورت گرفته بعد از مشورت با شرکت های طراحی اماکن ورزشی و در راستای تحول در فضای اماکن ورزشی و ایجاد جذابیت در استفاده از این اماکن توسط کارکنان و دانشجویان و اعضا هیئت علمی انجام شد.

انتهای پیام/ گ  
        



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.