سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فانی خبر داد:

ورود برجام به کتاب تاریخ/فاز دوم رتبه‌بندی سال آینده اجرایی می‌شود

وزیر آموزش و پرورش از اضافه شدن مبحثی درباره برجام در کتاب تاریخ خبر داد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم زنگ انقلاب که در دبستان پسرانه ائمه اطهار شهرری برگزار شد، در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: نتایج به زودی اعلام می‌شود و حداکثر امروز یا فردا اسامی پذیرفته‌شدگان را منتشر می‌کنیم.

وی درباره درس برجام برای دانش آموزان گفت: درسی به نام برجام اضافه نشده بلکه مبحث در مورد آن وارد کتاب تاریخ می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند با اتفاقات پیرامون برجام، بیشتر آشنا شوند.

فانی همچنین در مورد شهریه مورد نظر برای دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان گفت: قرار است 50 درصد شهریه را دانشجو بپردازد و 50درصد آن را به وسیله تسهیلات و وام‌های بانکی آموزش و پرورش در اختیار آنها بگذارد.

وی همچنین در خصوص رتبه‌بندی معلمان گفت:امسال توفیق داشتیم رتبه بندی معلمان را از ابتدای مهرماه اجرا کنیم و فاز دوم این طرح از سال 95 آغاز می‌شود و امیدواریم فازهای بعدی به خوبی اجرا شوند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: ما به دنبال اعلام رتبه‌بندی برای پرسنل اداره آموزش و پرورش هستیم و در این خصوص با نوبخت صحبت‌هایی داشته‌ایم که امیدواریم نتیجه آن به زودی اعلام شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.