سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

دنیای امروز آماده شنیدن حرف‌های منطقی و روشن اسلام

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با تاکید بر نیاز ملت های جهان به معنویت گفتند: دنیای امروز و بشریت آماده شنیدن حرف‌های منطقی و مستدل و روشن اسلام است که فرصت مناسبی برای نشر معارف الهی و مکتب اهل بیت(ع) برای جهانیان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با اعضای شورای راهبردی تدوین دایرة ‌المعارف اسلامی با اشاره به لزوم نشر معارف اسلامی در جهان، اظهار داشتند: گسترش ارتباطات از مولفه‌های تبلیغ معارف اسلام در دنیای امروز است و هرچه اطلاع ما بر اوضاع جهانی و بین‌المللی در همه جوانب بیشتر باشد، بهتر می‌توانیم معارف اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

ایشان با تاکید بر نیاز ملت های جهان به معنویت  افزودند: دنیای امروز و بشریت آماده شنیدن حرف‌های منطقی و مستدل و روشن اسلام است که فرصت مناسبی برای نشر معارف الهی و مکتب اهل بیت(ع) برای جهانیان است.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه باید دستورات و برنامه‌‌های سعادت‌بخش زندگی، به گوش ملت‌های جهان برسد، بیان کردند: اسلام از  نظر معارف قرآنی و روایی، غنی و بی‌نیاز است و برای آرامش و سعادت انسان‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر دقت در تدوین دائرة‌المعارف گفتند: در تدوین دایرة المعارف اسلامی از افرادی که دارای عقیده سالم و تخصص کامل در زمینه معارف اسلامی هستند، استفاده شود و مراقب باشید که مبادا انحرافی و تحریفاتی در زمینه ارائه معارف اسلامی روی دهد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.