سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره برداری ازطرح های آبرسانی در 56 روستای خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت : طرح های آبرسانی در 56 روستای این استان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محمد دانشگر افزود : برای اجرای این طرح ها مجموعا 247 میلیارد ریال هزینه شده و در مجموع 54 هزار نفر از جمعیت این مناطق زیر پوشش آب سالم و بهداشتی قرار گرفته اند.

وی گفت : اقدامات صورت گرفته برای آبرسانی به روستاهای خراسان رضوی در قالب 41 پروژه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی از حفر 19 حلقه چاه با آبدهی 156 لیتر بر ثانیه، اجرای 300 کیلومتر لوله گذاری در خطوط انتقال و شبکه های توزیع و احداث هشت هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در قالب این طرح ها خبر داد.

دانشگرگفت : شرکت آب و فاضلاب روستایی برای نخستین بار در کشور موفق به اخذ گواهینامه ایزو 17025 در خصوص کنترل کیفیت آب شده است که بدین طریق مرجعی برای تمام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی محسوب می شود.

وی با اشاره به وضعیت تخصیص اعتبارات شرکت آبفار خراسان رضوی در سال 94 افزود: امسال به میزان 950 میلیارد ریال مبادله موافقت نامه در قالب اعتبارات استانی و ملی در این شرکت صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی شاخص برخورداری آب روستایی در خراسان رضوی را 78 درصد عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی با خدمات رسانی به دو هزار و 397 روستا، 1.5 میلیون نفر از جمعیت روستایی این استان را زیر پوشش دارد.

دانشگر گفت : شاخص برخورداری آب روستایی در خراسان رضوی سه درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

در پایان وی افزود : با تلاش جهادگونه همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، این شرکت برای سومین سال متوالی رتبه نخست را در بین شرکت های آب و فاضلاب روستایی در سطح کشور کسب کرده است.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.