سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

مجمع خیرین ازدواج چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

مجمع خیرین ازدواج استان چهارمحال و بختیاری، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل ورزش و جوانان جهارمحال و بختیاری گفت: مجمع خیرین ازدواج این استان، با برگزاری اولین نشست هیئت مدیره، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

عبدالرحمان قاسمی، با اشاره به آمار بالای جوانان مجرد و آماده ازدواج در چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از تشکیل مجمع خیرین ازدواج، کمک به تسهیل ازدواج جوانان با همفکری سازمان های مردم نهاد فعال و تهیه ایده ها و فکرهای جدید در این زمینه است.

وی با بیان اینکه طبق آموزه های اسلامی، ازدواج مطلوب، ازدواج آگاهانه، پایدار و به موقع می باشد، افزود: برگشت به اصول و آموزه های ایرانی اسلامی در بحث ازدواج، از اهداف و برنامه های مجمع خیرین ازدواج استان با بستر سازی های مناسب است.

قاسمی با اشاره به فعالیت و عضویت 18 دستگاه اجرایی دولتی در ستاد ساماندهی جوانان استان به ریاست استاندار و به عنوان بازوی مجمع خیرین ازدواج اضافه کرد: بحمدالله شرایط و امکانات سخت افزاری برای آسان سازی ازدواج جوانان در استان مهیا بوده و تشکیل مجمع خیرین، گامی دیگر در دستیابی به این هدف مهم است.

گفتنی است؛ در اولین نشست اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین ازدواج استان چهارمحال و بختیاری، هیئت رئیسه انتخاب و اساسنامه مربوطه تأیید شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.