سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

افتتاح 14 پروژه آبرسانی روستایی همزمان با دهه فجر در زنجان

دهه فجر امسال 14 پروژه آب رسانی روستاهای استان زنجان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد و 610 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان این مطلب گفت: بهره برداری از 14 طرح آب رسانی و تامین آب آشامیدنی سالم از جمله پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید .

محمدحسین مهانفر افزود : با افتتاح پروژه های مذکور 14 روستا با 5 هزار جمعیت در قالب 1400 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می گردند .

این مقام مسئول ادامه داد : اجرای خط انتقال و لوله گذاری ، احداث ساختمان جانبی و راه دسترسی روستاهای اسکند-کرده ناب ، قزلجه صفلی ، خاتون کندی از توابع شهرستان زنجان و همچنین احداث قنات شبکه توزیع ، بهسازی چشمه ، لایروبی قنات و احداث منبع آب آشامیدنی روستاهای بهمن، احمدکندی، هلیل آباد از توابع شهرستان ایجرود و روستاهای ته دره ، سرخه میشه از توابع طارم از جمله پروژه های قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در ایام مبارک دهه فجر می باشد .

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان تصریح کرد : همچنین در شهرستان خدابنده 3 روستا و شهرستان های ماهنشان و ابهر 2 روستا در این ایام از آب آشامیدنی سالم بهره مند می گردند

انتهای پیام/ز

برچسب ها: افتتاح ، آبرسانی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.