سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

سمنان پیشرو در احقاق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

استاندار سمنان تصریح کرد : مردم و مسئولین استان نسبت به اجرای احکام اسلامی و بخصوص امر به معروف احساس مسئولیت می کنند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد رضا خباز تحقق  قانون امر به معروف را سبب کاهش آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد و گفت: شناسایی جرائم در زندان ها راهکاری برای برنامه ریزی صحیحی و مدون در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواهد داشت.

استاندار سمنان ،با تاکید بر بررسی فراوانی جرایم اظهار کرد: جرایم صورت گرفته توسط مجرمان میزان ارتکاب هریک از جرائم را به خوبی نشان می دهد و با نتایج بدست آمده برنامه ریزی بهتری صورت خواهد گرفت.

وی سمنان را به عنوان یکی از استان های برتر از لحاظ معنویت و تدین معرفی کرد و تصریح کرد : مردم و مسئولین استان نسبت به اجرای احکام اسلامی و بخصوص امر به معروف احساس مسئولیت می کنند.
خباز طولانی شدن روال کارهای اداری را یکی از بزرگترین منکرات و مشکلات دستگاه های اجرایی دانست و اظهار داشت : بنده و سایر همکاران در ادارات کل به دنبال حل این مشکل هستیم تا رضایت مردم را به دست آوریم.

استاندار سمنان، تخلفات سیستم اداری را مانعی برای بروز احقاق حق مردم خاطر نشان کرد و گفت: خوشبختانه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان روش های مذموم رشوه و اخاذی وجود ندارد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : خوشبختانه با روی کار آمدن دولت الکترونیک از وقوع بسیلری از  جرایم و پیچیدگی های روال اداری کاسته شده است.

  خباز بیکاری را به عنوان اساسی ترین منکرات جامعه عنوان کرد و گفت : راهکار برون رفت از این معضل جذب سرمایه گذاران است که امید است با رفع تحریم های و اجرای  سیاست های برجام بستر های لازم برای اشتغال در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.