سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری همایش بزرگ «هنرمندان و انقلاب اسلامی»در همدان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال، همایش بزرگ «هنرمندان و انقلاب اسلامی» در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داود ابوترابی اظهار داشت: در سال همدلی و همزبانی مراسمی با عنوان «همایش بزرگ هنرمندان و انقلاب اسلامی» عصر روز  ۱۸ بهمن ماه و با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و عموم مردم همدان در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.


وی برگزاری «جشنواره نغمه ها و آواهای آسمانی» دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری این اداره را از دیگر برنامه های فرهنگی این ایام برشمرد و افزود: در روزهای ۱۶ و ۲۳ بهمن نیز دو اجرای کنسرت موسیقی با حضور هنرمندان مطرح کشوری در سالن سینما قدس همدان برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با اشاره به برگزاری دومین عصر «شعر انقلاب»  همدان در ۱۲ بهمن اظهار داشت: در اولین روز از دهه فجر امسال دومین عصر «شعر انقلاب» همدان با حضور شاعران، ادیبان و اعضای انجمن های ادبی شهر همدان در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی سینمائی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

ابوترابی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های مراسم دهه فجر امسال اداره ارشاد با محوریت و مشارکت هنرمندان و عموم مردم و بر اساس ایجاد شادی و نشاط بیشتر در جامعه است، گفت: در همین راستا و از ۱۳ تا ۱۷ بهمن برنامه «جنگ شادی» با حضور  هنرمندان برجسته همدان در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهیدآوینی برای عموم مردم علاقمند و خانواده ها اجرا می شود.

وی برپایی نمایشگاه عکس انقلاب با نمایش بیش از ۵۰ عکس خاطره انگیز از حماسه آفرینی های مردم در ایام مبارزه با رژیم طاغوت را از دیگر برنامه های این اداره در ایام دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه صبح و بعد از ظهر در محل گالری استاد محمود زنگنه مجتمع شهید آوینی میزبان علاقمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان عنوان کرد: برای علاقمندان به هنرهای نمایش نیز دو اثر «گل خندان، علیمردان خان» کاری از گروه نمایشی «سرور» و  نمایش «ورود الاغ ممنوع» کاری از گروه نمایشی «راسپینا» همدان آماده اجرا شده که اجرای صبح های ویژه مدارس و اجرای عصر برای عموم و مخصوص خانواده ها خواهد بود و از ۱۳ تا ۲۲ بهمن همه روزه در ساعت ۱۶ به ترتیب در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا و سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی سینمائی شهید آوینی اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/ع


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.