سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

گاز رسانی به 37 شهر و روستای کرمان

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گقت: در دهه فجر سالجاری مردم 3 شهر و 34 روستا با جمعیتی افزون بر 80هزار نفر و با هزینه ای بالغ بر هزارو80 میلیارد ریال در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد علی ودیعتی افزود: با تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه ، در حدود 19هزارو700 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند

وی در خصوص عملیات های اجرایی پروژه های دهه مبارک فجر گفت : 136 کیلومتر خط انتقال و 43 کیلومتر خط تغذیه و بیش از 465 کیلومتر شبکه در شهرهای راین ، کهنوج ، گلباف و روستاهای استان اجرا شده است که در دهه فجر مردمان این شهر ها و روستاهای از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند .

مهندس ودیعتی همچنین به برکات دهه فجر اشاره کرد و گفت : وزارت نفت در دوسال اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام این مهم در جهت اجرای مطالبه رهبری در سند چشم انداز 1404 است. یکی از مطالبات مردم در تمامی استان های کشور استفاده از سوخت پاک گاز است و در خصوص گازرسانی به روستاهای استان کرمان تاکنون پیگیری های بسیاری صورت گرفته و اقدامات صورت گرفته درخور تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: گاز رسانی ، شهر ، روستا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.