سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان خرم‌در ه گفت: طی امسال 68 جلسه دوره آموزشی با حضور یک‌هزار و 470 مددجو در این شهرستان برگزار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ابوالفضل احمدی گفت: از جمله حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان ارائه خدمات فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی زیربنای سایر خدمات محسوب می‌شود، چراکه نقش بسزایی در توانمندسازی مددجویان دارد، گفت: به همین منظور با استفاده از مشاوران، روانشناسان و همچنین رابطان فرهنگی اقدام به ارائه خدمات فرهنگی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان خرم‌در ه با اشاره به اینکه از جمله خدمات فرهنگی کمیته امداد برگزاری کلاس‌های مختلف در زمینه‌های مختلف موضوعات اجتماعی است، افزود: از جمله دوره‌هایی که به صورت مستمر و ویژه مددجویان در معرض آسیب برگزار می‌شود، دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به منظور آگاه‌سازی آنها، زنان دارای همسر و یا فرزند در معرض آسیب و ... برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این دوره‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان آسیب‌های مواد مخدر و ضررهای ناشی از آن در زندگی فردی و اجتماعی بیان می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان خرم‌در ه در ادامه از برگزاری کلاس‌های حقوق شهروندی، دوره آموزشی بهداشتی، دینی، اجتماعی و ... خبر داد و گفت: در این بخش نیز دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، نماز برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طی سال‌جاری 68 جلسه دوره آموزشی با حضور یک‌هزار و 470 مددجو برگزار شده است، اظهار کرد: این دوره‌ها در موضوعاتی از قبیل عفاف و حجاب، صیانت از حقوق شهروندی، بهداشتی، دینی، اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.



انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.