سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثروتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مراقب باشیم کشور به مرکز صادرات اروپا تبدیل نشود

عضوکمیسیون برنامه‌ و بودجه‌ گفت: نباید بگذاریم کشورمان به مرکز صادرات کالاهای کشورهای اروپایی تبدیل شود.

موسی‌الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با سفر رئیس جمهور به اروپا و انعقاد قراردادهای اقتصادی و تجاری اظهار کرد: سفر روسای جمهور به کشورها و برقراری ارتباط با آنها و تلاش برای فعالیت‌های اقتصادی کاری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اینگونه سفرها و انعقاد قراردادهای تجاری بین کشورهای مختلف اثرات مثبت و سازنده‌ای برای کشورهای متقابل دارد و اگر ما بتوانیم سرمایه‌گذاری، انتقال تکنولوژی و تولید را در داخل کشور در کنار این سفرهای تجاری بالا ببریم کار بسیار شایسته‌‌ای را انجام داده‌ایم.

نماینده مردم مانه، جاجرم و سملقان، تاکید کرد: البته نباید بگذاریم کشور به مرکز صادرات کالاهای کشورهای اروپایی تبدیل شود، بلکه باید برنامه‌ها به سمت سرمایه‌گذاری در کشور پیش رود و موجب اشتغال و تولید در کشور شود.

وی در پایان ضمن مطلوب دانستن این گونه سفرها تصریح کرد: امیدواریم که دولت در این راستا موفق شود و قراردادهای تجاری و سرمایه‌گذاری مشترکی انجام می‌دهند و فعالیت‌های مشترک انجام دهند و ما هم به عنوان نماینده مجلس از دولت حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، ثروتی ، ریس جمهور ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فریدون ساجدی
۱۳:۳۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
تاشما روداریم جای نگرانی نداریم چون درسایه شما حضرات تادندان بی سواددرمستعمره چین بسرمی بریم وازکالاهای فوق العاده چینی ها بهره مند میشویم البته با قیمت هزاربرابری