سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کمک میلیاردی خیران و نیکوکاران به مددجویان کمیته امداد

قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت: امسال خیران و نیکوکاران استان همدان 213 میلیارد ریال به مددجویان این نهاد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از همدان؛ علی نامدار در گردهمایی مسئولان و کارشناسان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان اظهار داشت: 40 درصد اعتبارات مورد نیاز کمیته امداد از طریق کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.


وی از پرداخت 7.5 میلیارد تومان بابت حق بیمه 10 هزار و 200 نفر از مددجویان زیر پوشش بیمه‌های اجتماعی خبر داد و افزود: 23 مرکز نیکوکاری در مساجد استان همدان راه‌اندازی شده است.

نامدار ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با رویکرد توسعه اشتغال پایدار، گسترش مشاغل خانگی، تقویت روحیه خودباوری و عزت‌نفس در دستور کار قرار دارد تا بتوانند با کسب درآمد پایدار از محل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی زمینه خودکفایی خود و دیگر مددجویان را فراهم کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه 7 هزار و 89 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی در آموزش‌های کوتاه مدت ترویجی شرکت کرده‌اند، گفت: به منظور ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان طرح‌های اشتغالزایی با 30 میلیون تومان سرمایه اجرا می‌شود و پشتیبانی فنی از مددجویان کارآفرین به عمل می‌آید.

علی نامدار بیان کرد: در ظرف 3 سال اخیر 9 هزار و 864 نفر از مددجویان کمیته امداد استان همدان خودکفا شدند و امسال نیز 2 هزار و 28 نفر از مددجویان با ایجاد زمینه اشتغال به خودکفایی رسیدند و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

انتهای پیام/پ



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.