سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی پر گل سرخپوشان جوان برابر ستارگان سرخ

سرخپوشان جوان از سری رقابت‌های هفته یازدهم دور برگشت لیگ جوانان تهران برابر تیم ستارگان سرخ به پیروزی پر گل سه بر صفر دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جوانان پرسپولیس در روزی که در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی و در حضور محمد پنجعلی و جمشید شاه‌محمدی،  میزبان بودند، با هدایت مجید پروین سرمربی و میثاق افراز مربی خود برابر تیم ستارگان سرخ با 3 گل به پیروزی رسیدند تا به این ترتیب در مکان چهارم جدول مسابقات قرار بگیرند. در این بازی، امیر روستا دو گل و مرتضی خراسانی یک گل به ثمر رساندند. این دو بازیکن با توجه به عملکرد خوب خود در بازی‌های اخیر برای سرخپوشان امید هم به میدان می‌روند.
 
علی القوسی، محمدحسین میرزایی، صادق پورقاسم، محمدرضا ثامنی، جعفر حمیدی، پدرام سلطانی، محمد حسین سلطانی، مهیار رهبر، عرفان کرم بخش، امیر روستا، مرتضی خراسانی، مهدی سالکی و مازیار زرگوش در این دیدار برای جوانان پرسپولیس به میدان رفتند.
 
در پایان این بازی، رضا ریاضتی سرپرست تیم جوانان گفت: در نیم فصل دوم این رقابت‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و در 11 بازی، به 6 پیروزی و چهار تساوی رسیدیم. در حال حاضر فاصله ما با صدر جدول، 5 امتیاز است و قرار گرفتن در مکان چهارم به دلیل رقابت فشرده بین تیم‌های بالای جدول است.
 
وی افزود: به طور قطع با توجهی که این روزها از سرپرست باشگاه و هیأت مدیره نسبت به تیم‌های پایه شاهد هستیم، با برنامه‌ریزی مناسبی که پیش از شروع فصل آینده صورت می‌گیرد می‌توان این فاصله را کمتر کرد یا حتی از بین برد و شاهد قهرمانی مجدد پرسپولیس در رده‌های پایه بعد از سال‌ها بود. البته به عنوان یک اصل کلی، در رده‌های پایه کشف استعدادها و پرورش آنها اولویت اول است و با قاطعیت می‌توانم بگویم در تمام رده‌های سنی ما، بازیکنان مستعدی وجود دارند.
 
ریاضتی در ادامه گفت: در همین تیم جوانان و تیم امید بازیکنانی هستند که اگر آنها را حفظ نکنیم ظرف چند سال، باید همان‌ها را با قیمت‌های خیلی بالا از تیم‌های لیگ برتر جذب کنیم. چون این توانایی در آنها وجود دارد. برخلاف آنچه همیشه گفته می‌شود اتفاقا در تیم‌های پایه پرسپولیس بازیکنان زیادی معرفی می‌شوند و شاید از این جهت نسبت به خیلی از باشگاه‌های دیگر بهتر عمل شده است ولی مشکل اصلی اینجاست که بدلیل مشکلات زیاد نمی‌توان این نفرات را حفظ کرد. البته در حال حاضر با توجه به تفکرات و سیاست‌هایی که در باشگاه بوجود آمده است، امیدواری زیادی به این مساله پیدا کرده‌ایم که حاصل زحمات پرسپولیس توسط خود پرسپولیس بهره‌برداری شود و تشکیل تیم «ب» که این روزها توسط باشگاه دنبال می‌شود فرصت خیلی خوبی برای همین منظور است. ما همچنین از مسوولان باشگاه خواهش کردیم که شرایطی فراهم آید تا هر هفته بعضی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسال بازی‌های پایه را از نزدیک تماشا کنند. این مساله کمک بزرگی به تقویت روحیه و انگیزه بازیکنان خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.