سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حمایت از اقشار ضعیف اساس تشکیل صندوق بیمه اجتماعی

اساس تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تحت پوشش قرار دادن این افراد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون بیمه ای و هماهنگی امور استان های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایرکشور در زنجان با تاکید بر اهمیت بیمه های روستایی گفت: ارتباط چهره به چهره با روستاییان و عشایر، انجام کارهای فرهنگی و روشنگری در زمینه بیمه از روش‌های نهادینه کردن بیمه در بین جامعه روستایی استان می باشد.

دکتر محمد پوستین دوز افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نهادی حمایتی از کشاورزان است که می تواند در مواقع ضرر و زیان آسیب های وارده به کشاورزان و عشایر را جبران کند.

وی گفت: جامعه هدف صندوق، نیروهای مولد جامعه هستند که خوشبختانه دولت نیز توجه ویژه ای به آنها داشته و ایجاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر جهت اجرای اصل29 قانون اساسی می باشد.

معاون بیمه ای و هماهنگی امور استان های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایرکشور تصریح کرد: از جمله اقداماتی که معاونت بیمه ای توجه ویژه ای به آن نشان داده، تعامل و ارتباط تنگاتنگ و تعامل حداکثری با سایر معاونت ها و مدیران ستادی صندوق می باشد.

وی از برنامه ریزی جهت راه اندازی سیستم جدیدمکانیزه در صندوق خبر دادو افزود: با توجه به دستور مدیرعامل محترم و با همکاری مشترک معاونت محترم اقتصادی برنامه ریزی صندوق و معاونت بیمه ای و هماهنگی امور استانها، در حال راه اندازی سیستم جدید و مکانیزه اتوماسیون هستیم که قابلیت های بالایی دارد

پوستین دوزاضافه کرد: از اینرو با توجه به ظرفیتهای مکانیزه که ایجاد خواهد شد،به یاری خداخدمات نوین و شایسته تری را به بیمه شدگان ارائه تا بهره وری و کارآیی نیروی انسانی در صندوق افزایش و در وقت و هزینه مخاطبین و کارکنان صندوق صرفه جویی خواهد شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: روستا ، صندوق ، کشاورز ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.