سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تدوین و اجرای دستور العمل انضباطی در لیگ استان کیفیت بازیها را بالا می برد

رئیس هیات بسکتبال استان اصفهان گفت : تدوین و اجرای دستور العمل انضباطی در لیگ استان کیفیت بازیها را بالا می برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان روابط عمومی هیات بسکتبال استان اصفهان ، محسن صادق زاده رئیس هیئت با بیان این مطلب که اجرای دستور العمل انضباطی در لیگ استان منجر به کیفیت بالای بازیها می شود ، گفت: یکی ازبرنامه های هیات برای برگزاری کیفی مسابقات لیگ استان ، بهره برداری از الگوهای بسکتبال حرفه ای است و با بومی‌سازی این الگوها تلاش می کنیم لیگی قابل قبول در سطح استان برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه ها برای برگزاری مطلوب مسابقات لیگ استان، تدوین دستور العملی است که پیرامون نحوه برگزاری ، تشویق و تنبیهات مرتبط با مسابقات لیگ در جلسه هیئت رئیسه استان مصوب شده و بر همین اساس هم اتفاقات انضباطی لیگ را پیگیری می کنیم.

رئیس هیات بسکتبال استان خاطر نشان کرد :وقتی مسابقات لیگ بر پایه نظم و انضباط وبا انسجام درونی برگزار شود ، هم از جهت شناخت بازیکنان و مربیان با اخلاق و هم به لحاظ تربیت بازیکنانی حرفه ای تر و قانونمدار شاهد لیگی پر بازده و استاندارد تر خواهیم بود.

صادق زاده با اشاره به اینکه لیگ محل بازیکن سازی است گفت: پویایی و فعالیت بسکتبال باشگاهی به منزله پویایی و آمادگی بازیکنان است و در همین مسابقات لیگ است که بازیکنان شاخص و پدیده خود را نشان می دهند و در واقع بازیکن سازی می کنند. بنابراین رعایت استانداردها ی حرفه ای باعث تربیت بازیکنانی حرفه ای تر می شود.

وی به دستور العمل هیئت رئیسه بسکتبال استان در همین رابطه اشاره کرد و افزود: در این دستور العمل سیستم های تنبیه شامل اعتراض به داوران از سوی کادر فنی و اعتراض بازیکنان به داور در شکلهای مختلف و با تعیین مبلغ جریمه تدوین شده و بهترین کادر فنی و بازیکنان از لحاظ فنی و اخلاقی از محل جریمه ها مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

صادق زاده اظهار امیدواری کرد: با رعایت استانداردها در حد توان ، خروجی لیگهای استان تربیت و پرورش بازیکنانی مستعد و با انگیزه دارای شاخص های اخلاقی و فنی برای بسکتبال استان اصفهان و معرفی به تیم های ملی باشد. 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.