سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

احداث موزه معدن در کرمان

با توجه به اینکه کرمان بهشت معادن است موزه معدن ایجاد می شود تا بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بهتر و بیشتر این استان گرانبها را بشناسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان گفت : سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان از نظر تعداد اعضا ، خدمات و آموزش جزء سازمان های برتر کشور است .

آقای رُخ افزود : سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان نخستین سازمانی است که دارای اداره کل آموزش است و دوره های آموزشی را در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد : سازمان نظام مهندسی معدن مغز متفکر و بازوی قوی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان به مهمترین هدف این سازمان اشاره کرد و گفت : کاهش اتفاقات و حوادث در معادن نخستین و مهمترین هدفی است که به دنبال آن هستیم.

وی افزود : نظارت بر استاندارد بودن معادن ، انجام کارههای مربوط به صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ،انجام کلیه فعالیت های مربوط به صدور پروانه های اکتشاف ، بهره برداری ، کسب و ایجاد پنجره ای واحد برای ارتباط بین سازمان های مختلف برای بهره برداری و اکتشاف معادن از جمله اقدامات دیگری است که در دستور کار است.

رخ در پایان از ساخت موزه معدن خبر دادو گفت : به زودی در کرمان ساختمانی به عنوان موزه معدن ساخته می شود تا کرمان که بهشت معادن است بیشتر دیده شود و مواد معدنی در یک مکان مشخص باشند تا بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بیشتر این استان گرانبها را بشناسند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: احداث ، موزه ، معدن ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.