سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزیین فلکس بیتل با چوب درخت بلوط + تصاویر

هنرمند آلمانی ماشین خود را با قطعاتی از درختان بلوط تزیین کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک هنرمند، فولکس واگن خود را با 50 هزار قطعه چوب درخت بلوط پوشانده است. او پس از خشک شدن باغ بلوطش تصمیم گرفت تا استفاده ای خلاقانه از چوب درختان داشته باشد. مومیر بوجیک سازنده این فولکس تمام چوبی است و قبول کرده این اثر هنری خارق العاده خود را برای عکس برداری وارد خیابان های شهر کند.

در طول مسیر پلیس راهنمایی سه بار جلوی وی را گرفته است البته نه برای جریمه بلکه برای عکس یادگاری در کنار این فولکس چوبین.

بافت تیغ ماهی جزو یکی از ساده و زیباترین مدل بافت‌هاست اما شاید یکم محکم و منظم در آوردن اون مشکل باشه چون باید بطور هم‌زمان دو دسته مو رو تو دستتون نگه دارید و موهارو تیکه تیکه جابه‌جا کنید، بهمین خاطر گلدتگ امروز گیره بافت مو Criss Crosser رو به شما عزیزان معرفی میکنه که بکمک اون میتونید موهاتون رو براحتی بحالت تیغ ماهی ببافید.

این محصول کارکرد آسونی داره و کافیه تا موهاتون رو دو دسته کنید و درون گیره قرار بدید ، بعد یک تکه کوچیک از یک طرف مو رو جدا و به طرف دیگه ببرید و این کارو تا پایین موها ادامه بدید تا در زمان کوتاهی موهاتون آماده بشه.




برای نمایش عکس در سایز واقعی روی آن کلیک کنید.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.