سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیته تحریم رژیم صهیونیستی: آمریکا و فرانسه حامیان نژاد پرستی هستند

عضو کمیته فلسطینی تحریم رژیم صهیونیستی اعلام کرد مخالفت واشینگتن و پاریس با تحریم رژیم صهیونیستی بیانگر حمایت آنها از اقدامات نژاد پرستانه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری قدس؛ پرفسور "مازن قمصیه،" عضو کمیته فلسطینی تحریم رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: آمریکا و فرانسه در گذشته نیز با مجازات و تحریم رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی مخالفت کردند.

وی گفت: روسای جمهور سابق فرانسه و آمریکا نیز با تحریم و اعمال مجازات علیه رژیم اشغالگر قدس مخالفت و اعلام کردند هرگز با مجازات این رژیم موافقت نخواهند کرد.

این عضو کمیته فلسطینی تحریم رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد آمریکا و فرانسه به حقوق بشر احترام نمی گذارند، قوانین بین المللی را نقض می کنند و موضع دو کشور به نژاد پرستی دامن می زند.
 
وی افزود: درست است که آمریکا و فرانسه جزء کشورهای ابرقدرت به شمار می روند؛ اما تاریخ همواره ثابت کرده است که هیچ قدرتی تا ابد پایدار نخواهد ماند.
 
قمصیه گفت: جنبش تحریم رژیم صهیونیستی دستاوردهای فراوان و مهمی را رقم زده است و تحقق این دستاوردها در سایه مخالفت آمریکا و فرانسه معادله ساده ای نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.